Proč vybrat Help Desk systém

Jedinečná možnost efektivně zadávat a řešit veškeré požadavky, úkoly a incidenty související s provozem, servisem či projekty.

Help Desk systém je modulární řešení pro evidenci a správu požadavků, úkolů a incidentů, které umožňuje optimálně spravovat tak, aby odpovídala reálným požadavkům konkrétního zákazníka. Díky univerzálnímu přístupu lze Help Desk systém přehledně a efektivně provozovat v různých odděleních ať už se jedná o malou rodinnou firmu nebo velkou korporaci.

Klíčové výhody systému

  • On-line přístup k systému přes internetový prohlížeč (připravujeme mobilní aplikace pro iOS, Android a Windows Phone)
  • Efektivní a rychlé vyřizování požadavků zákazníka (snižuje režijní náklady)
  • Jednoduchá možnost zobrazovat požadavky nebo jiné položky dle výběru zákazníka
  • Naprostá kontrola nad řešenými úkoly a požadavky
  • Přístup klientů na základě registrace
  • Historie všech požadavků, exaktní systém pro dohledání informací v případě konfliktu či nejasností
  • Eskalace jednotlivých požadavků v Help Desk systému a nastavování různých priorit
  • Přiřazení jednotlivých požadavků v rámci oddělení nebo zaměstnanců
  • Podpora automatického vkládání požadavků z nadefinované domény pro jednotlivá oddělení
  • Emailové upozorňování při různých událostech (jako je vložení požadavku nebo jeho pozdější editace/změna nastavení, přiřazení požadavků, komentář zákazníka nebo zaměstnance a další)
  • Hromadné operace (změna stavů, vymazání, pozastavení atd.)
  • Široká definice požadavku (projekt, zařízení, žadatel, osoby na vědomí, řešitelé, termíny a časy řešení, priority a stavy vývoje)
  • Barevné rozlišení jednotlivých stavů u požadavků
  • Možnost filtrování výpisu všech požadavků
  • Nastavení připomenutí požadavků formou e-mailu (nastavuje se čas, datum a případně počet opakování)
  • Klasifikace požadavků do různých kategorií
  • Možnost neomezeného „přikládání“ dokumentů k požadavku v průběhu vývoje
  • Podpora exportu do PDF, XLS, RTF, TXT, HTML

Dodatečné funkcionality systému

  • Grafická změna prostředí dle designu společnosti
  • Překlad Help Desk systému do jiných jazyků (nyní angličtina), plánujeme rozšíření o němčinu, ruštinu, španělštinu, francouzštinu a italštinu
  • Tvorba reportů a statistických výsledků dle požadavků zákazníka

Chcete se dozvědět více o?

Kontaktujte nás

Pokud máte nějaký dotaz nebo zájem o řešení HelpDesk – neváhejte nás kontaktovat.





* povinné položky