Systémová podpora (maintenance)

Systémová podpora, aktuálnost systému a nové funkce.

V rámci našich služeb nabízíme systémovou podporu (tzv. maintenace) v podobě nových verzí za roční cenu 15% z ceny pořízených licencí.

Systémová podpora (maintenance) obsahuje:

  • technickou podporu pro administraci systému
  • technickou podporu při řešení problémových stavů
  • aktuálnost systému
  • nové funkce v nových verzích
  • opravy zjištěných chyb

Systémová podpora (maintenance) NEOBSAHUJE:

  • zásahy na místě u zákazníka
  • technickou podporu na jiné produkty než produkty společnosti WebMotion s.r.o. a iXIS s.r.o.

Doba započetí řešení problému:

  • do 24 hodin po nahlášení problému v režimu 24/7. Podpora probíhá formou e-mailu, webu, hot-line 24/7 nebo faxu.

Pokud není platná Maintenance, nelze nainstalovat žádné nové Service Packy ani fixy ani nové verze – případná instalace těchto komponent je možná pouze s platnou systémovou podporou (maintenance).

Platnost systémové podpory (maintenance)

  • Systémová podpora (maintenance) je platná vždy na 1 rok od aktivace licence.

Prodloužení systémové podpory (maintenance)

  • Systémová podpora (maintenace) se prodlužuje automaticky vždy na 1 rok.
  • Cena prodloužení systémové podpory (maintenance) se řídí aktuálním.
  • Cena se vypočítává vždy ze všech získaných komponent.
  • Počátek platnosti prodloužení systémové podpory (maintenance) začíná vždy dnem následujícím po dni skončení platnosti předchozí systémové podpory (maintenace).

Zaujala vás možnost rozložení platby za systém v čase? Stačí, když nás kontaktujete a my se Vám co nejdříve ozveme.

Poznámka: Pro uživatelé pronájmu je Maintenance v ceně!

Kontaktujte nás

Pokud máte nějaký dotaz nebo zájem o řešení HelpDesk – neváhejte nás kontaktovat.





* povinné položky