Technická podpora

Nabízíme vám jistotu řádného a rychlého vyřešení všech vašich požadavků.

Klientům Help Desk systému poskytujeme servisní podporu, poradenství a aktualizace softwaru prostřednictvím on-line helpdesku, případně telefonicky či e-mailem.

Naši klienti mohou centralizovaně přes webové rozhraní nebo e-mail zadávat a přijímat požadavky technické podpory a průběžně sledovat stav řešení těchto požadavků.

Co nabízí naše podpora?

  • přehlednou a jednoduchou správu požadavků
  • souhrn všech požadavků i zpětně
  • kontrola nad celou firmou a všemi zaměstnanci
  • upozornění na vytvoření požadavku nebo jeho změnu přes e-mail
  • vlastní správa přístupů
  • jistota řádného a rychlého vyřešení všech požadavků

Chcete se dozvědět více o?

Kontaktujte nás

Pokud máte nějaký dotaz nebo zájem o řešení HelpDesk – neváhejte nás kontaktovat.





* povinné položky