Implementace systému

Profesionálně vás provedeme celým procesem implementace Help Desk systému, aby uživatelé poznali výhody řešení co nejdříve.

Před implementací provádíme tyto kroky:

  • Specifikujeme požadavky na systém
  • Analyzujeme požadavky
  • Specifikujeme cíle řešení

Proces implementace

  • Vytváříme technické a systémové prostředí pro Help Desk systém (konfigurujeme a instalujeme software, případně dle potřeb i dodáváme hardware)
  • Nastavujeme Help Desk systém dle analýzy požadavků
  • Migrujeme data – individuální služba
  • Přizpůsobujeme systém specifickým požadavkům zákazníka (customizace) – individuální služba
  • Školíme uživatelů
  • Testujeme a ověřujeme provoz

Podpora a rozvoj po implementaci

  • aktualizujeme systém v souladu požadavků všech našich klientů
  • inovujeme systém dle nových trendů v oblasti IT

Kontaktujte nás

Pokud máte nějaký dotaz nebo zájem o řešení HelpDesk – neváhejte nás kontaktovat.





* povinné položky